3 Aralık 2011 Cumartesi

Dünyada ''Nihat Doğan'' diye biri var.

Ve ben bu adamın .mına koyim ya. çok seviyorum ben bu adamı ondandır bu münasebete girme isteği. olur da çıkarsa karşıma televizyonda falan oturur izlerim yani ne bileyim izledikçe kendime saygım artıyor, allaha şükrediyorum bir kez daha sonuçta bu adam gibi düşünen bir beyne de sahip olabilirdim. bütün şansızlıklara rağmen ''yok lan o kadar da değil, iyisin iyi. bak neler var'' diyebiliyorum sırf böyle bir herif var diye. minettarım sana.

Neyse gelelim bu nihat doğan beyninin çalışma prensiplerine ahaha ağlasam mı gülsem mi bilemedim şimdi. bu adamı izlerken gözümün önüne doğan slx'i bir porsche carrera gibi sürmeye çalışan insanlar geliyor ya da bir eşşekten at performansı bekleyen çobanlar canlanıyor böyle. o nirvanalara varmak üzereyken ben koltuğa doğru göçüyorum utanıyorum lan bildiğin. bir insan bu kadar aptal olmamalı diyorum. o bir bir çalıntı aforizmaları sıralarken peşisıra ''yapma'' diyorum yapma bunu kendine nihat. Sen bir doğan slx'in dostum. bak şahin değilsin en azından diyorum. değiştiremiyorum da kanalı, egom izin vermiyor çünkü. onu gördükçe içten içe götüm kalkıyor, kendimi şanslı hissediyorum yalan yok.

Sonra gözümün önünde şimşekler beliriyor aslında o kadar da haksız değil küçük dağları ben yarattım triplerine girerken o götünden çıkan sesiyle diyorum. nihat doğan nirvanalarda gezerken birden miting yapan rte silüetiyle karşılaşıyorum hassiktir diyorum hassiktir.


Benziyolar da lan yoksa, yoksa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder